Πύλη

Ιάσωνος

  • Greek
  • English (United Kingdom)

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ



From: ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Sent: Saturday, June 09, 2012 10:56 AM
To: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Subject: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Κύριε Παπαδάκη,

υπάρχει μονομερής αίσθηση δικαίου για το γεγονός που συνέβη στην εκπομπή σας.

( Το γεγονός με την κυρία Δούρου, την κυρία Κανέλη και τον κύριο Κασιδιάρη ).

Η μονομερής αίσθηση δικαίου έγκειται:

Πρώτον, στην παράβλεψη της προκλητικότατης στάσης αρχικά της κυρίας Κανέλης. Δεν είναι δυνατόν να καθυβρίζει ένα βουλευτή και να τον αποκαλεί "φασισταριό". Διότι όπως μας διδάσκει η παροιμία "σπέρνεις ανέμους θα θερίσεις θύελλες". Η κυρία Κανέλη έχει υιοθετήσει - με την ανοχή των οικοδεσποτών δημοσιογράφων - την προκλητικότητα, την καθύβριση, την συνεχή διακοπή του διαλόγου, τις συνεχείς παρεμβάσεις, τις προκλητικές γενικώς εκφράσεις όπως "μπορδέλα", "σώβρακα", "πουσταριά" κλπ.

Δεν είναι δυνατόν η "τριβάς" ( κακώς αποκαλείται λεσβία ) να κάνει μαθήματα ηθικής και πολιτικής.

Δεύτερον, η κυρία Δούρου ήταν προκλητικότατη και αυτή, με το κούνημα των χεριών της και τον αφορισμό "πως θα πάτε την χώρα 500 χρόνια πίσω", λησμονώντας πως ανήκει στην παράταξη - όπως και η κυρία Κανέλη - αυτή η οποία αιματοκύλισε την Πατρίδα μας, συρομένη από το άρμα της τότε κομμουνιστικής Ρωσσίας, μη καταδικάζοντας ποτέ τα εγκλήματα εκείνα, αποδεχομένη τις αποφάσεις της συνόδου του Μελισσοχωρίου όπου οι τότε αριστεροί κομμουνιστές αποδέχθηκαν και παρέδωσαν την Μακεδονία στους Σλαύους και άλλα πολλά, τα οποία δεν είναι του παρόντος. ( Ο "Γέρος" της δημοκρατίας αποκάλεσε το κομμουνιστικό κόμμα ως "κόμμα του εγκλήματος"). Εάν παρατηρήσετε την σκηνή του επεισοδίου, η κυρία Δούρου μειδιά προκλητικότατα δύο φορές χαιρομένη για την αντίδραση του κυρίου Κασιδιάρη, γεγονός που ενδεικνύει πως λειτούργησε προσχεδιασμένα ("προβοκατόρικα" ).

Τρίτον, προκλητικότατη ήταν και η στάση της κυρίας Κανέλης χτυπώντας με την εφημερίδα προκλητικά και δημόσια τον κύριο Κασιδιάρη, ο οποίος θεωρώ, πως εν βρασμώ ψυχής από τις προηγούμενες προκλήσεις "ψέκασε","δρόσισε"," προσβαλε με νερό την κυρία Δούρου.

Θα μπορούσε να κρατήσει περισσότερη ψυχραιμία, αλλά η ηλικία του και η τεστοστερόνη του αιτιολογούν απόλυτα την στάση του. Πιστέψτε με, όμως, πολλοί Έλληνες θα ήθελαν να το κάνουν, αλλά είτε δεν τολμούν λόγω των συνεπειών είτε λόγω της απόστασης. ( Αρκετοί σκέπτονται να σπάσουν πολλές φορές την τηλεόραση, όταν παρακολουθούν τέτοιες προκλητικές συμπεριφορές, όπως της κυρίςου Δούρου και της κυρίας Κανέλη ).

Κάντε ένα "ρεπορτάζ" για να δείτε, τι σκέπτονται οι Έλληνες στα καφενεία, στους δρόμους και παρουσιάστε την αλήθεια.

Στο διαδίκτυο οι Έλληνες "ψηφίζουν" τον κύριο Κασιδιάρη και "μαυρίζουν" τις κυρίες Δούρου και Κανέλη.

Τέταρτον, προκλητική ήταν - προκλητικότατη μάλιστα και θεωρώ πως τελείως συνειδητά μέσα σας θα το αναγνωρίσετε - η δική σας στάση, την ώρα που η κυρία Κανέλη προσέβαλε τον κύριο Κασιδιάρη ως"φασισταριό" κι εσείς δεν την επαναφέραστε στην τάξη.

Η δημοσιογραφική δεοντολογία ορίζει, πως ο οικοδεσπότης δημοσιογράφος έχει υποχρέωση να ανακαλεί στην τάξη όποιον παραφέρεται και υβρίζει άλλο πρόσωπο είτε παρόντα είτε απόντα. Η ευθύνη αυτή βαρύνει αποκλειστικά εσάς. Είναι και αυτό ένα σημείο καταλογισμού ευθυνών.

Η ΕΣΗΕΑ τι κάνει όταν συμβαίνουν ανάλογα φαινόμενα;

Φυσικά, οι περισσότεροι Έλλνες αισθάνονται καλά, όταν εκείνος της καθρέπτισε το "παλιοκομμούνι" ως αμοιβαιότητα στάσης.

Πέμπτον, δεν είναι δυνατόν να καλείτε δύο προκλητικές κυρίες - την κυρία Κανέλη και την κυρία Δούρου - στο ίδιο τραπέζι με τον κύριο Κασιδιάρη.

Θα ήταν αποδεκτό,εάν καλούσατε άνδρες μαζί με τον κύριο Κασιδιάρη ή γυναίκα μαζί με την κυρία Δούρου και την κυρία Κανέλη.

Συμβαίνει πολλές φορές οι "κυρίες" να παραφέρονται και να υβρίζουν μάλιστα - όπως οι ανωτέρω - καλυπτόμενες πίσω από την θηλυκή τους ιδιότητα.

Αν δεν δίνεται στον διαλεγόμενο με κυρίες,να αντιδρά και να τις υβρίζει και αυτός ως αμοιβαιότητα, τότε καταλογίζω σε όποιον το ανέχεται τον χαρακτηρισμό του "ρατσιστού" - κοινωνικώς προκατειλημμένου". Αν θέλουν οι κυρίες να της φέρονται ως κυρίες, να φέρονται και αυτές ως κυρίες.

Είναι γνωστό άλλωστε, πως οι "τριβάδες" υιοθετούν και υπερβαίνουν την ανδρική συμπεριφορά, όπως οι άνδρες ομοφυλόφιλοι την γυναικεία.

Έκτον, αναφέρονται οι δημοσιογράφοι για βία από την πλευρά του κυρίου Κασιδιάρη. Δεν είναι βία η φραστική ύβρις και η χειροδικία με την εφημερίδα της κυρίας Κανέλης;

Αυτό δεν σημαίνει, πως δικαιολογείται η πράξη του κυρίου Κασιδιάρη. Σε κάθε περίπτωση όμως αιτιολογείται η οξεία του αντίδραση. Όπως θα πήγαινε αυτόφωρο ο κύριος Κασιδιάρης, έτσι θα πήγαινε αυτόφωρο και η κυρία Κανέλη λόγω και έργω εξυβρίσει.

Αυτό γιατί το αποκρύπτετε ;

Φυσικά, η κυρία Κανέλη δεν υπέβαλε μήνυση διότι την πρόλαβε η εντελομμένη εισαγγελεύς. Γιατί η κυρία εισαγγελεύς δεν υπέβαλε μήνυση εναντίον του κράτους και της Ελληνικής Αστυνομίας, όταν ραβδίζει με τα "γκλοπς" του συνταξιούχους, τους πολίτες ; Γιατί η κυρία εισαγγελεύς δεν υπέβαλε μήνυση όταν το σύνταγμα καταπατείται από τους πολιτικάντηδες;

Ξέρετε γιατί ; Διότι υπηρετεί ηθελημένη ή αθέλητα το "δημοκρατικό καθεστώς" της ξενικής υποτέλειας.

Έτσι όπως το κανονίσαστε "θερίσατε θύελλες". Νομίζω, πως κάποιο δίκιο υπάρχει όταν ορισμένοι δημοσιογράφοι υπαινίσσονται ή ευθέως σας καταλογίζουν το πρόκριμμα της τηλεθέασης για τις επιλογές των προσκεκλημμένων σας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ήταν προμελετημένα από σας οι ύβρεις, οι "ψεκασμοί" και τα χαστούκια .

Απλά ξεπέραστηκαν τα όρια, τα οποία ενδεχομένως είχατε στο μυαλό σας.

Η προμελετημένη όμως πρόκληση θεωρείται δεδομένη στους περισσότερους Έλληνες από τις κυρίες Δούρου και Κανέλη.

Οι Έλληνες στην πλειοψηφία τους αντιλαμβάνονται με σαφήνεια την σκοπιμότητα, την δουλικότητα, την υποτέλεια και την άριστα προσχεδιασμένη προπαγάνδα των περισσότερων παρουσιαστών δημοσιογράφων.

Η κρίση τους είναι μονομερής, η προβολή συγκεκριμμένων ιδεών και γεγονότων προκαλεί αγανάκτιση στους περισσότερους Έλληνες και γενικώς έχει αντιληπτός ο "ρόλος" τους.

Φυσικά έχει δίκιο ο κύριος Κασιδιάρης όταν προ ολίγων ημερών ισχυρίστηκε, πως ο δημοσιογράφος κύριος Καψής υπηρετεί τον κύριο Μπόμπολα και τους συν αυτώ. Αυτό στάθηκε η αιτία για να τον αποπέμψει από την εν λόγω εκπομπή.

Οι Έλληνες γνωρίζουν σήμερα τι ακριβώς συμβαίνει.

Ότι δηλαδή η διαπλοκή μεταξύ των εργολάβων ιδιοκτητών των ΜΜΕ και των πολιτικάντηδων που κατήντησαν την Πατρίδα μας στα σημερινά της "χάλια".
Και πως κανείς μέχρι σήμερα δεν τόλμησε να "χαστουκίσει" αυτό το κατεστημένο.
Αυτό έπραξε ο κύριος Κασιδιάρης. Χαστούκισε την υποκρισία, την υποτέλεια και το φαύλο πολιτικό σύστημα, το οποίο άμεσα έσπευσε να τον καταδικάση.

Είναι κοινή η αίσθηση σήμερα της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, πως όσοι έφταιξαν πρέπει να πληρώσουν. Αυτοί που έφταιξαν για το κατάντημα μας, να πάνε φυλακή.

Σήμερα οι πλειοψηφία των Ελλήνων θεωρούν, πως συνυπεύθυνοι είναι και οι οσφυοκάμπτες δημοσιογράφοι, οι οποίοι αμοίβονται αδρά - δεν υπονοώ εσάς, διότι ασκείτε αποδεκτή, αν όχι επιθυμητή, δημοσιογραφία .

Όλα τα ανωτέρω αποτελούν συστατικά στοιχεία της αποδοχής του κυρίου Κασιδιάρη πανελληνίως.

Οι Έλληνες αποδέχονται στην πλειοψηφία τους, την ίσως απαράδεκτη για σας συμπεριφορά του κυρίου Κασιδιάρη, ως αντρίκια και φυσιολογική αντίδραση στην υποκρισία της καθεστωτικής δημοκρατίας που βιώνουμε, ως αντίδραση στην δημοσιογραφική αθλιότητα της πρακτικής πολλών ετών, ως δυνητική στάση και συμπεριφορά που θα ήθελαν οι περισσότεροι Έλληνες να ασκήσουν και να χαστουκίσουν το σύστημα που λυμαίνεται επί πολλές δεκαετίες την περιουσία της Πατρίδας μας. ( οικονομικά δημόσια σκάνδαλα - SIEMENS, υποβρύχια, και ατελείωτα άλλα τα οποία κατά καιρούς έντιμοι δημοσιογράφοι έχουν φέρει στο φως και αποσιωπώνται σήμερα ).

Η υποβάθμιση της Ελλάδας παγκοσμίως στο πολιτικό και οικονομικό πεδίο οφείλεται αποκλειστικά στους αλήτες πολιτικάντηδες ( ελέχθη στη εν λόγω εκπομπή το σύνθημα για το μπουρδέλο της βουλής που εκφωνείται πολλά χρόνια στις διαληλώσεις ).

Κατόπιν των ανωτέρω σας προτείνω να κάνετε γνήσια αυτοκριτική, ακόμη και αν δεν την παρουσιάσετε στο αέρα. Διότι αν δεν την κάνετε, κινδυνεύετε να συρθείτε και εσείς στον βούρκο των αποκαλούμενων "πληρωμένων δημοσιογράφων" ( οι "πληρωμένοι" δημοσιογράφοι ασκούν εντελλόμενη δημοσιογραφία ).

Αυτοκριτική σημαίνει και αλλαγή στάσης.

Σας παρακαλώ, μην παρεξηγήσετε την επιστολή μου, διότι σκοπόν της έχει να σας παρουσιάσει μια οπτική του τρέχοντος θέματος του κυρίου Κασιδιάρη, την οποία ίσως να αγνοείτε. ( Ελπίζω όχι σκοπίμως από σας, αλλά από άλλους φαίνεται πως ναι ). Ας μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε, επίσης, πως η πλειονότητα των δημοσιογράφων ανήκει στον αριστερό χώρο κι αυτό εξηγεί την μεροληψία στην κρίση τους.

Η κρίση όμως του Ελληνικού λαού, ο οποίος παρακολουθεί τα γεγονότα και μέσω διαδικτύου, είναι άτεγκτη.

Θεωρείστε βέβαιον, πως η στάση των προπαγανδιστών δημοσιογράφων θα είναι και αυτή μια από τις αιτίες για τις οποίες το ποσοστό της Χρυσής Αυτής θα αυξηθεί στις εκλογές που έπονται, όπως καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις.


Το αποτέλεσμα των εκλογών θα είναι κριτής της επιστολής μου.

Χαίρετε

Σωκράτης Σιδηρόπουλος

Πηγή: ηλ.τα.
.-



Σχόλια (9)
  • Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης  - Απάντηση προς τον αξιότιμο κύριο Σωκράτη Σιδηρόπου
    Αξιότιμε κύριε Σωκράτη Σιδηρόπουλε, αξιότατε απόγονε του Σωκράτη Σωφρονίσκου, με την κάτωθι απάντησή μου, σημειώνω κάποια σημαντικά καί εν πολλοίς άγνωστα ή παραγνωρισμένα στοιχεία, χάριν ενημέρωσης καί επισήμανσης, στο σύνολο των συνελλήνων καί συνελληνίδων, δηλών ότι εφ' όσον απαιτηθεί, θα συμπαρασταθώ δίκην μάρτυρος υπεράσπισης, του Ηλία Κασιδιάρη, εφ' όσον διεξαχθεί σχετική δίκη.
    Τα συγκεκριμένα στοιχεία, είναι τα κάτωθι σημαντικά.
    (Α) Ιστορικά
    (1) Αρχαία Ελλάδα
    Στην Αρχαία Ελλάδα, υπάρχει ο Αθηνάϊκός νόμος "περί της ευκοσμίας των ρητόρων", ο οποίος θεωρώ ότι ως πρακτικό πλαίσιο
    θα πρέπει πλέον να ισχύει σε όλες ανεξαιρέτως τις δημόσιες συζητήσεις καί σε κάθε παραβίασή του να υπάρχει άμεση κατασταλτική παρέμβαση από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ή άλλες ανεξάρτητες αρχές. Αυτόν τον νόμο, τον παραθέτω αυτολεξεί, σε μετάφραση των εκδόσεων "Κάκτος", για να δείτε την σημερινή επικαιρότητά του.
    Κείμενο(νεοελληνική μετάφραση)
    Σχόλιο:
    Εάν κάποιος ρήτορας μιλώντας στη βουλή ή στον δήμο απομακρύνεται από το υπό συζήτηση θέμα ή δεν μιλάει χωριστά για κάθε θέμα ή αν ο ίδιος μιλάει δύο φορές για το ίδιο θέμα στην ίδια συνέλευση ή κοροϊδεύει ή βρίζει κάποιον ή διακόπτει τον ομιλητή ή στη μέση της συζήτησης σηκώνεται καί μιλάει για οτιδήποτε χωρίς να ανεβεί στο βήμα ή κάνει συστάσεις στον επιστάτη ή μεταχειρίζεται βία εναντίον του, τότε, μετά τη λήξη της συνεδρίασης της εκκλησίας του δήμου ή της βουλής οι πρόεδροι έχουν το δικαίωμα να του επιβάλουν για κάθε παράβαση πρόστιμο μέχρι πενήντα δραχμές στέλνοντας έγγραφη ειδοποίηση στους εισπράκτορες. Αν κριθεί άξιος μεγαλύτερης τιμωρίας, αφού του επιβάλουν το πρόστιμο το μέχρι πενήντα δραχμές, φέρνουν το θέμα στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση της βουλής ή της εκκλησίας του δήμου. Αφού κλητευτεί ο κατηγορούμενος, γίνεται η κρίση, καί, αν καταδικαστεί με μυστική ψηφοφορία, τότε οι πρόεδροι ειδοποιούν εγγράφως τους εισπράκτορες.
    Πηγή: Αισχίνη λόγος "Κατά Τιμάρχου" εδάφιο 35, τόμος 235 των εκδόσεων "Κάκτος" στην σειρά Αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων "Οι Έλληνες" καί πρώτος των Απάντων του Αισχίνη. Πρώτη έκδοση Αθήνα 1.995μ.α.χ.χ.
    Χρήσιμη σημείωση: Με το δεδομένο ότι τ.οτε ένα ημερομίσθιο στην Αρχαία Αθήνα ήταν δύο(2) ή τρεις(3) οβολούς, ενώ η Αθηναϊκή δραχμή είχε έξι(6) οβολούς, κατανοούμε ότι ένα πρόστιμο πενήντα(50) δραχμών εκείνης της εποχής, ισοδυναμούσε με πρόστιμο εκατό(100) ή εκατόν πενήντα(150) ημερομισθίων.
    Άρα, τέτοιες εξοντωτικές ποινές απαιτούνται καί σήμερα.
    Περισσότερα: http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=2898:2010-02-20-12-10-4...
    (2) Σαφώς καί υπήρξε δεδικασμένο στην Αρχαίο Ελλάδα, με αντίστοιχη περίπτωση.

    Σχετικώς, κάθε ενδιαφερόμενος συνέλληνας καί κάθε ενδιαφερομένη συνελληνίδα, μπορεί να διαβάσει τον λόγο Δημοσθένη "Κατά Μειδίου ή περί του κονδύλου", γραφθέντα σχετικώς με πραγματικά γεγονότα καί μηδέποτε εκφωνηθέντα. Η υπόθεση έχει ως εξής. Ο Δημοσθένης, το 351π.α.χ.χ. ή κατ' άλλην εκδοχή το 348π.α.χ.χ., κληρώνεται ως χορηγός της φυλής του για τα επόμενα Μεγάλα ή "εν άστει" Διονύσια, ενώ ένας Αθηναίος, ο Μειδίας, λόγω οικογενειακής αντιδικίας, μέσα στο θέατρο, επιτίθεται καί γρονθοκοπεί τον Δημοσθένη. Ο Δημοσθένης απευθύνεται στην Εκκλησία του Δήμου καί αρχικώς κερδίζει την υπόθεση. Από εκεί καί πέρα, αν καί μπορούσε είτε μέσω της "προβολής", επειδή ήταν επίθεση σε δημόσιο χώρο, είτε μέσω της "γραφής ασεβείας", επειδή η επίθεση του Μειδία ήταν κατά την κλήρωση του Δημοσθένη ως χορηγού στα Διονύσια, ενώ τα θέατρα θεσμικώς ήσαν ιεροί χώροι του θεού Διονύσου, δεν μήνυσε τον Μειδία, επειδή υπήρξαν πολιτικοί λόγοι, καθώς προβαλλόταν εκ νέου η απειλή του Φιλίππου Β' της Μακεδονίας. Ωστόσο, το κείμενο του Δημοσθένη υπάρχει καί αξίζει να διαβασθεί. Άρα, είμαστε ο ίδιος ο λαός.
    (Β) Σύγχρονη εποχή
    (1) Ύπαρξη του φαινομένου σε άλλες χώρες.
    (α) Ταϊβάν
    (β) Νότια Κορέα
    (γ) Τουρκία
    (2) Ύπαρξη του φαινομένου στην Ελλάδα.
    Περιοδική. Καταγραφή περιόδων καί περιστατικών.
    (α) 1.862-1.864μ.α.χ.χ.
    Εκτεταμένα επεισόδια μεταξύ των φιλοβουλγαρικών καί των αντιβουλγαρικών.
    (β) 1.915-1.922μ.α.χ.χ.
    Εκτεταμένα επεισόδια μεταξύ φιλοβενιζελικών καί αντιβενιζελικών.
    (γ) 1.928-1.936μ.α.χ.χ.
    Εκτεταμένα επεισόδια μεταξύ φιλοβενιζελικών καί αντιβενιζελικών.
    (δ) 1.965-1.967μ.α.χ.χ.
    Εκτεταμένα επεισόδια μεταξύ των βουλευτών της Ένωσης Κέντρου καί της Ενιαίας Δημοκρατικής Αριστεράς αφ΄ενός καί των "αποστατών", των ανατρεψάντων την κυβέρνηση της Ένωσης Κέντρου, των συνεργασθέντων με την Εθνική Ριζοσπαστική Ένωση.
    (ε) 1.989-1.993μ.α.χ.χ.
    Δεσπόζει το επεισόδιο στην Βουλή των Ελλήνων μεταξύ του τότε Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Φραντς Τσαγκάρη, με τους τότε Βουλευτές του τότε ενιαίου Συνασπισμού της Αριστεράς καί της Προόδου, για την καθιέρωση προτομής του Άρη Βελουχιώτη στην κεντρική πλατεία της Λαμίας. Δεν άρθηκε η ασυλία του.
    (στ) 1.996-2.000μ.α.χ.χ.
    (i) Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γεράσιμος Γιακουμάτος, εξ αφορμής της ληστείας της οικίας/του φαρμακείου του, εισέρχεται στην Βουλή των Ελλήνων με το περίστροφό του καί απειλεί τον τότε Υπουργό Δημοσίας Τάξεως(!!!!). Δεν άρθηκε η ασυλία του.
    (ii) Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιοβανούδας, αν καί νυμφευμένος, διατηρούσε παράλληλη σχέση. Όταν το έμαθε η ερωμένη του, αμέσως ζήτησε να χωρίσουν καί τότε της επέδειξε πλαστό διαζύγιο. Όταν το διεπίστωσε η νεαρή, τότε την έδειρε ανηλεώς. Δεν άρθηκε η ασυλία του.
    (iii) Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Καραμηνάς, οδηγούσε νύκτωρ καί λόγω αλκοόλης καί μεγάλης ταχύτητας φόνευσε μία νεαρή Ελληνίδα. Δεν άρθηκε η ασυλία του.
    (iv) Εξύβριση της βουλευτίνας Παρθένας Φουντουκίδου από τον Στέφανο Τζουμάκα στην Βουλή των Ελλήνων. Δεν άρθηκε η ασυλία του.
    (ζ)2.009μ.α.χ.χ.-σήμερα.
    Κατά την ψήφιση του μνημονίου, ο βουλευτής του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας Γεώργιος Μαυρίκος, εξετόξευσε τον σχετικό τόμο, προς τον ομιλούντα επί του βήματος της Βουλής των Ελλήνων
    πρόεδρο του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος Ευάγγελο Βενιζέλο. Δεν άρθηκε η ασυλία του.
    Άρα, εδώ τίθεται ένα μείζον θέμα, καθώς επί συνόλου περίπου επτακοσίων βουλευτών, ελαχίστων άρθηκε η ασυλία τους.
    Επανέρχομαι σε πρώτην ευκαιρίαν επί του θέματος.
  • Καραγιάννη Ρέα
    Αγαπημένε μου Ιάσωνα, θεωρώ πως το πιο πάνω άρθρο δεν συνάδει με τη φιλοσοφία ανθρώπων όπως εμείς, που δονούμαστε απ' την αλήθεια ότι "Εν το Παν και το Παν Εν". Το γεγονός ότι χρόνια τώρα ο τόπος μας κυβερνιέται από συμμορίες κι ότι η αριστερά νοσεί από αθεράπευτη νόσο, δεν δίνει το δικαίωμα σε μια νέα συμμορία να διεκδικήσει τα εύσημα του "πατριωτισμού". Ξέρεις, μιλώ για τους "πατριώτες" που τιμούν εκείνους που αφάνισαν Έλληνες στο Δίστομο, στα Καλάβρυτα και στο Κομμένο! Αντιλαμβάνομαι απ' το σχόλιό σου ό,τι επιθυμείς να δίνεις βήμα σε όλες τις απόψεις. Θα το εκτιμήσω δεόντως, όταν το πράξεις πραγματικά. Σε ό, τι αφορά το πιο πάνω άρθρο, λέει πολλές αλήθειες για το κατάντημα της δημοκρατίας σ' αυτό τον τόπο, αλλά δεν μπορεί με τίποτε να κρύψει τη βία του προς τις γυναίκες και τους ομοφυλόφιλους. Επίσης με μια ιδιόρρυθμη λογική εξισώνει το πέταγμα μιας εφημερίδας (από μια γυναίκα που σκοπό έχει να υπερασπίσει μια άλλη γυναίκα) με την ωμή και ανεξέλεγκτη βία ενός ανθρώπου που δεν μπορεί να κάνει κουμάντο στο θυμικό του, αλλά θέλει να σώσει την Ελλάδα. Η μισή αλήθεια δεν είναι αλήθεια και η χρήση επιχειρημάτων βασισμένων στο δόγμα της μισής αλήθειας είναι περισσότερο επικίνδυνη κι από ένα ψέμα. Κι ο Χίτλερ χρησιμοποίησε το πανάρχαιο τιμημένο σύμβολο του αγκυλωτού σταυρού, αλλά το μίανε με ποταμούς αίματος αθώων. Το ζητούμενο σ' αυτό τον τόπο δεν είναι το "μη χείρον βέλτιστον". Το ζητούμενο είναι η προσωπική εσωτερική επανάσταση του καθένα από μας και η συνειδητοποίηση πως είμαστε πραγματικά ελεύθεροι και δεν χρειαζόμαστε κανένα σωτήρα να μας ελευθερώσει. Αν επιμένεις να δίνεις βήμα απ' τον θαυμάσιο ιστοχώρο σου σε τέτοιες αντιλήψεις, σε παρακαλώ να αναρτήσεις και άρθρα που υποστηρίζουν αντίθετες. Με όλη μου την εκτίμηση κι ακόμη περισσότερη αγάπη.
    Η συμβία σου
  • Ιάσων Γιάννης Σχίζας  - Πείραγμα φιλοσοφικό
    Όσο έχουμε την εντύπωση οι άνθρωποι, ότι η φιλοσοφική μας αναζήτηση και η αναγνώριση το ότι το Ένα Εκδηλώθηκε στα Πάντα και τα Πάντα είναι Ένα τελικά, τόσο "τρώμε" το πείραγμα της κατώτερης μας φύσης ότι εμείς τα έχουμε κατακτήσει όλα. Γνωρίζουμε τον δρόμο, αυτό όμως σημαίνει ότι χρειάζεται να περπατήσουμε σε αυτόν.
    Στο περπάτημα μας αυτό, αποτελεί παρενόχληση κάθε τι που μοιάζει ότι δεν είναι "καλό".
    Όλα όμως είναι ΤΕΛΕΙΑ και το "καλό" και το "κακό". Η εκδήλωση του περιστατικού του άρθρου είναι ΤΕΛΕΙΑ όπως και όλες οι εκδηλώσεις στο ΣΥΜΠΑΝ. Εάν δεν ήταν αλήθεια αυτό δεν θα μπορούσε να επιτραπεί από την θεία οικονομία. Υπάρχει το περιστατικό για να μπολιάσει τις ιδεές εκείνες που θα του δημιουργήσουν την ευκαιρία να μην εκδηλωθεί ξανά.
    Εάν ο δείκτης της βενζίνης του αυτοκινήτου ανάβει το λαμπάκι προειδοποίησης ότι αδειάζει, τότε δεν φταίει το αυτοκίνητο, η βενζίνη ή το λαμπάκι. Το τραγικό θα ήταν να βάλει κάποιος ένα αυτοκόλλητο πάνω στο λαμπάκι για να μην το βλέπει.
  • Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης  - Απάντηση προς τον αξιότιμο κύριο Σωκράτη Σιδηρόπου
    (Β) Ισχύον Ελληνικό σύνταγμα

    (1)
    Σχόλιο:
    MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA Γ΄ - Bουλή > KEΦAΛAIO TPITO - Kαθήκοντα και δικαιώματα των βουλευτών
    'Αρθρο 61: (Ανεύθυνο των βουλευτών)
    1. O βουλευτής δεν καταδιώκεται ούτε εξετάζεται με οποιονδήποτε τρόπο για γνώμη ή ψήφο που έδωσε κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων.
    2. O βουλευτής διώκεται μόνο για συκοφαντική δυσφήμηση, κατά το νόμο, ύστερα από άδεια της Bουλής. Aρμόδιο για την εκδίκαση είναι το Eφετείο. H άδεια θεωρείται ότι οριστικά δε δόθηκε, αν η Bουλή δεν αποφανθεί μέσα σε σαράντα πέντε ημέρες αφότου η έγκληση περιήλθε στον Πρόεδρο της Bουλής. Aν η Bουλή αρνηθεί να δώσει την άδεια ή αν περάσει άπρακτη η προθεσμία, η πράξη θεωρείται ανέγκλητη.
    H παράγραφος αυτή έχει εφαρμογή από την προσεχή βουλευτική περίοδο.
    3. O βουλευτής δεν έχει υποχρέωση μαρτυρίας για πληροφορίες που περιήλθαν σ' αυτόν ή δόθηκαν από αυτόν κατά την άσκηση των καθηκόντων του, ούτε για τα πρόσωπα που του εμπιστεύθηκαν τις πληροφορίες ή στα οποία αυτός τις έδωσε.
    Πηγή:http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-63/

    Σχόλιο:
    MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας > TMHMA Γ΄ - Bουλή > KEΦAΛAIO TPITO - Kαθήκοντα και δικαιώματα των βουλευτών
    'Αρθρο 62: (Ακαταδίωκτο των βουλευτών)
    1. Όσο διαρκεί η βουλευτική περίοδος ο βουλευτής δεν διώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με άλλο τρόπο περιορίζεται χωρίς άδεια του Σώματος. Eπίσης δεν διώκεται για πολιτικά εγκλήματα βουλευτής της Bουλής που διαλύθηκε, από τη διάλυσή της και έως την ανακήρυξη των βουλευτών της νέας Bουλής.
    H άδεια θεωρείται ότι δεν δόθηκε, αν η Bουλή δεν αποφανθεί μέσα σε τρεις μήνες αφότου η αίτηση του εισαγγελέα για δίωξη διαβιβάστηκε στον Πρόεδρο της Bουλής.
    H τρίμηνη προθεσμία αναστέλλεται κατά τη διάρκεια των διακοπών της Bουλής.
    Δεν απαιτείται άδεια για τα αυτόφωρα κακουργήματα.
    http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-64/


    Άρα, κατανοούμε ότι βάσει των συγκεκριμένων συνταγματικών διατάξεων, των αναθεωρηθεισών από το 2.001μ.α.χ.χ. καί ενεργοποιηθεισών από το 2.004μ.α.χ.χ., ουσιαστικώς ένας βουλευτής είναι ακαταδίωκτος, όσον αφορά τα ποινικά αδικήματα.
    Επομένως, τίθεται θέμα κατά πόσον είναι ανάγκη να καταργηθούν οι συγκεκριμένες συνταγματικές διατάξεις ή έστω να αναθεωρηθούν επί το δυσμενέστερο, όσον αφορά τους βουλευτές.-
  • ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ
    Η απόλυτη αποκωδικοποίηση του γεγονότος της χρονιάς.

    Κάθε γυναίκα λατρεύει έναν Φασίστα

    Κάθε γυναίκα λατρεύει έναν Φασίστα
    Σύλβια Πλαθ (από το ποίημα «Μπαμπά»)

    Προς Λιάνα Κανέλλη

    Κάτι σ’ έπιασε από προχτές και ξεθάβεις παλιές σου φωτογραφίες. Βλέπεις την καλλονή των 18 χρόνων και αναρωτιέσαι τι πήγε λάθος. Θα μπορούσες να ‘σαι το «αιώνιο θήλυ» και κατέληξες νταλικιέρης. Ποιος σου έκοψε τα όμορφα μαλλιά, σου έβαλε φόρμες, στο στόμα μόνιμα ενα τσιγάρο, βρισιές στα χείλη και αντρικό περπάτημα; Είναι ο κουμουνισμός, καημένη μου…. Κανείς δεν σε κέρασε ένα ποτήρι σαμπάνια, δεν σου ‘δωσε ένα τριαντάφυλλο. Λιγδιάρηδες μπολσεβίκοι σε τραβούσαν σε μίζερα κουτούκια να πιείτε ρετσινούλα και περίμεναν να πληρώσεις κι από πάνω. Κι όταν έστριβες την πλάτη με κακεντρέχεια έσταζαν δηλητήριο… Κανείς δεν σου ‘κλεισε το στόμα μ’ ένα φιλί…. Σ’ έβαζαν να μιλάς για προλετάριους, τσιμινιέρες, κεφάλαιο, τον Μάρξ κι ούτε ένα ειλικρινές κομπλιμέντο.. Κι όλος ο θυμός μέσα σου γιατί δεν σου έδιναν αυτό που άξιζες, έγινε «πολιτική επιθετικότητα». Και να τα πάνελ και οι απανωτές προσβολές σου προς του άνδρες συνομιλητές σου, που λούφαζαν τρομαγμένοι και βαρούσαν προσοχή μπροστά σου. Κι όσο λούφαζαν τόσο περισσότερο τους πρόσβαλλες. Κι έτσι, πίστεψες πώς όλοι οι άντρες είναι μίζεροι μπολσεβίκοι ή δειλοί αστοί… Και σαν γυναίκα πέθανες….

    ristorante verona

    http://ristorante-verona.blogspot.gr/2012/06/blog-post_8075.html
  • Καραγιάννη Ρέα  - Μην βροντοχτυπάς τα ζάρια....
    Αγαπητέ Ευρύμαχε για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους, το παραπάνω απόσπασμα ουδεμία σχέση έχει με το ποίημα της Σύλβια Πλάθ "Μπαμπά" (εκτός απ' τη φράση "Κάθε γυναίκα λατρεύει έναν φασίστα". Πιο κάτω παραθέτω απόσπασμα του ποιήματος και μετά θα επιχειρήσω να εξηγήσω ένα δύο πράγματα σχετικά με την τόσο πονεμένη αυτή γυναίκα.
    ...........................................................
    Τριάντα χρόνια, αφελής και κακομοίρα,
    Μετά βίας τολμούσα να ανασάνω ή να κάνω Αψού.

    Μπαμπά, έπρεπε να σε σκοτώσω.
    Πέθανες πριν βρω τον χρόνο…

    .......................................................
    Ποτέ δεν μπόρεσα να σου μιλήσω.
    Η γλώσσα κόλλαγε στα δόντια μου.

    Κόλλαγε στα αγκάθια ενός συρματοπλέγματος.
    Ich, ich, ich, ich,
    Με το ζόρι μπορούσα να μιλήσω.
    Νόμιζα πως κάθε Γερμανός ήσουν εσύ.
    Και η γλώσσα πρόστυχη

    Πάντα σε φοβόμουνα
    Με τη Λουφτβάφε σου, τις μπούρδες σου
    Και το περιποιημένο σου μουστάκι
    Και το Άρειο το μάτι σου, λαμπερό γαλάζιο.
    Άνθρωπε-panzer, panzer, Ω Εσύ…

    Όχι Θεός αλλά μια σβάστικα
    Τόσο μαύρη που κανείς ουρανός δεν θα τρυπούσε.
    Κάθε γυναίκα λατρεύει έναν Φασίστα,
    Στο πρόσωπο την μπότα, την κτηνώδη
    Κτηνώδη καρδιά ενός κτήνους σαν κι εσένα.

    Στέκεσαι μπρος στον πίνακα, μπαμπά,
    Στη φωτογραφία που έχω από σένα,
    Το πιγούνι σου διχαλωτό κι όχι το πόδι
    Μα όχι λιγότερο διαβολικός, όχι ούτε
    Καθόλου λιγότερο ο μαύρος άντρας που στα δυο

    Έκοψε με τα δόντια του την κόκκινη όμορφη καρδιά μου.
    Ήμουνα δέκα όταν σε θάψανε.
    Στα είκοσί μου να πεθάνω θέλησα
    Και να γυρίσω πίσω, πίσω, πίσω σε σένα.
    Σκέφτηκα πως ακόμη και τα κόκαλα θα αρκούσαν.

    Μα με βγάλανε από τον σάκο,
    Και με ξανακολλήσανε.
    Και τότε κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω.
    Έφτιαξα ένα ομοίωμά σου,
    Έναν άντρα στα μαύρα με βλέμμα Meinkampf

    Και αγάπη για τη βίδα και τη μέγγενη.
    Και είπα δέχομαι, ναι.
    Έτσι μπαμπά, επιτέλους τέλειωσα.
    Το μαύρο τηλέφωνο ξεριζώθηκε,
    Από μέσα του δεν θα ξανασυρθούν φωνές.

    Αν έναν άντρα σκότωσα, έχω σκοτώσει δύο…
    Τον βρικόλακα που έλεγε πως είσαι εσύ
    Και μου έπινε το αίμα για ένα χρόνο,
    Εφτά χρόνια, αν θες να ξέρεις.
    Μπαμπά, ξάπλωσε τώρα.

    Στη μαύρη σου χοντρή καρδιά ένα παλούκι
    Κι οι χωρικοί ποτέ δεν σε συμπάθησαν.
    Χορεύουνε και σε ποδοπατούν.
    Πως ήσουν εσύ πάντα το ξέραν.
    Μπαμπά, μπαμπά, γαμώτο σου, τέλειωσα.

    Όπως γίνεται προφανές απ' το πιο πάνω απόσπασμα Η Σύλβια Πλαθ ΜΙΣΟΥΣΕ τον ναζί μπαμπά της, (για όσους ξέρουν να διαβάσουν ποίηση), για όλα τα αιμοσταγή εγκλήματά του και η σχέση μαζί του στιγμάτισε όλη τη μετέπειτα ζωή της και τη σχέση της με το αντρικό φύλο, μέχρι που την οδήγησε στην κατάθλιψη και στην αυτοκτονία.
    Επιπλέον κοινωνιολογικές αναλύσεις του κ.......... σαν την παραπάνω
    μου προξενούν κλαυσίγελω για το χάλι μας σαν κοινωνία και το διανοητικό μας επίπεδο. Η Κανέλη όπως και ο Κασιδιάρης είναι δυο άνθρωποι που έχουν υποστεί την ίδια ευνουχιστική βία στα παιδικά ή εφηβικά τους χρόνια, από μια κοινωνία μονοθεϊστική, όπου ένας μπαμπούλας θεός έχει μάθει τους άντρες, ότι ο αντρισμός απαιτεί καταπίεση των συναισθημάτων, του πόνου και του φόβου. Στην κουλτούρα μας οι άντρες μπορούν να εκφράσουν το θυμό τους γι΄αυτή την καταπίεση, γιατί βρίσκονται στην κορυφή μιας (άρρωστης) ιεραρχίας, στον πάτο της οποίας βρίσκονται οι γυναίκες. Καθώς λοιπόν γίνεται μεγάλη μάχη για το ποιοι θα είναι οι δυνατοί που θα φτάσουν στην πυραμίδα αυτής της πυραμιδικής ιεραρχίας, οι υπόλοιποι ευνουχισμένοι απ' τον ανταγωνισμό στρέφουν την οργή στους πιο αδύναμους ( γυναίκες, παιδιά, πιο αδύναμοι άντρες κλπ).
    Όποια γυναίκα επιλέξει σαν άμυνα να αντιμετωπίσει αυτή την οργή με οργή και με "αντρικές" μεθόδους είναι "λεσβία", "αντιερωτική" και πάει λέγοντας. Ο άντρας πάλι που θα χρησιμοποιήσει βία είναι και "πολύ μάγκας".
    Σε όλη τη πορεία της ανθρωπότητας ο πόλεμος δεν ήταν ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς, αριστερούς και δεξιούς, άσπρους και μαύρους. Ο πόλεμος ήταν ανάμεσα στη θηλυκή και στην αρσενική μας πλευρά. Για όσο καιρό δεν αποδεχόμαστε την θηλυκή μας πλευρά, που είναι το μισό κομμάτι μας, οι πόλεμοι, η βία, η απαξίωση του αδελφού ανθρώπου θα μας στιγματίζει και δεν θα μας επιτρέπει να απελευθερωθούμε.
    Ευχής έργο θα ήταν να ανατρέξουμε στη σοφία του παρελθόντος και στην ιερή μυσταγωγία της Ορφικής Κοσμογονίας όπου: Δύο ουσίες εκπορεύτηκαν απ' το Χάος η Μεριστή (θηλυκή) και η Συνεχής (αρσενική), επίσης στα ιερά μυσταγωγικά σκηνώματα των Ελλήνων ετιμώντο σε απόλυτη αναλογία έξι Θεές και έξι Θεοί.
    Αλίμονο στην κοινωνία που ψάχνει σε μοντέλα βίας τη διέξοδο απ' την υπαρξιακή της κρίση. Τη μέρα που όλοι θα σκύψουμε και θα τιμήσουμε τη Μάνα Θεά που υπάρχει μέσα μας, τότε θα αλλάξουν τα πράγματα.
    Μέχρι τότε ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας, συνειδητοποιώντας πως αν δεν αγαπήσουμε εμάς τους ίδιους δεν πρόκειται να αγαπήσουμε κανέναν.
    Αυτά προς το παρόν.
    Θα επανέλθω με διεξοδικό άρθρο.
  • ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ
    Όπως φαίνεται πράγματι δεν έχει σχέση το ποίημα με το άρθρο του "ristorante verona" και απορώ γιατί το έθεσε ως τίτλο. Πάντως το άρθρο παραμένει αν μη τι άλλο εύθυμα πνευματώδες.

    Επί της ουσίας τώρα υπάρχουν δύο όψεις του νομίσματος της φασιστικής απολυταρχίας. Ναζισμός και Κομμουνισμός. Αν θες να καταργήσεις το νόμισμα δεν μπορείς να κρατήσεις την μία του όψη.
    To "παράδοξο" είναι ότι το σύστημα μεταξύ των δυο του ομογάλακτων τέκνων, του "ακροδεξιού" εθνικοσοσιαλισμού (nationsocialism/ναζισμού) και του "ακροαριστερού" διεθνιστικού εθνομηδενισμού για κάποιον λόγο θωπεύει και συμμερίζεται περισσότερο το δεύτερο. Γιατί; Πέραν του οφθαλμοφανούς για πολλούς που είναι η προώθηση εμφυλιοπολεμικού κλίματος, είναι και η διασύνδεση της φιλοπατρίας με τον ναζισμό. Θέλουν να ποινικοποιήσουν την φιλοπατρία. Όλα αυτά πρέπει να ανακοπούν.
Για την ανάρτηση σχολίων πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Ιστοχώρου.
Τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη κάντε απλά την Είσοδο σας στον Ιστοχώρο.
Για την σωστή αναγραφή του πλήρους ονόματος σας επεξεργαστείτε το Προφίλ Χρήστη.
Τα σχόλια θα εξετάζονται από τον διαχειριστή πριν την δημοσίευση τους ως προς την τήρηση των Όρων Λειτουργίας του Ιστοχώρου.
comments
 

Συνδεθείτε Εύκολα!

Συνδεθείτε εύκολα με τα Κοινωνικά σας Δίκτυα:

Powered by OneAll Social Login

Newsletters

Κατάλογοι Ενημέρωσης με email (Newsletters):
Τα στοιχεία που δίνετε είναι για αποκλειστική χρήση του schizas.com και δεν δίνονται σε κανέναν άλλο φορέα ή πρόσωπο.

Στην ίδια Κατηγορία

Ελλάς

Πύλη Ιάσωνος @ Facebook

Πύλη Ιάσωνος @ Google+

Πύλη Ιάσωνος @ Networked Blogs


Iason Yannis Schizas @ Google+

Ενισχύστε την Πύλη Ιάσωνος

Στηρίξτε τον Ιστοχώρο και Τηλεόραση schizas.com. Η δική σας ενίσχυση είναι απαραίτητη.

Δωρίστε:
Νόμισμα
 EUR
Ποσό

Ακομμάτιστοι Ιστολόγοι