Πύλη Ιάσωνος και Ρέας

  • Greek
  • English (United Kingdom)

ΣΤΙΣ 6/5/2012 ΛΕΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΟΧΙ



ΣΤΙΣ 6/5/2012 ΛΕΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΟΧΙ

Ακούγοντας τον Δημόκριτο να επαναλαμβάνει σοφά και μονότονα:

XΑΛΕΠΟΝ ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΥΠΟ ΧΕΡΕΙΟΝΟΣ

Σας ενημερώνω για την απόφασή μου να συμμετάσχω ως Υποψήφιος Βουλευτής στην Β' Αθηνών με τον εκλογικό συνδυασμό του ΟΧΙ. 

Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΔΕΣΜΕΥΣΗ στα επισυναπτόμενα 2 και 3 είναι προσωπική και απευθύνεται προς τους υποψηφίους βουλευτές. Όποιος επιθυμεί  μπορεί να την υπογράψει ή να την τροποποιήσει κατά το δοκούν.

ΣΕΡΕΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ
ΔΙΠΛ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΑΘΗΝΑ 24/4/2012

http://epam-usa.blogspot.com/2012/04/blog-post_16.html

http://papathemelis.blogspot.com/2012/04/blog-post_24.html#more

anakoinosi-sereti.pdf

ypeuthini-dilosi-voulefton.pdf

ypeuthini-dilosi-voulefton.doc




ΕΚΛΟΓΕΣ 6/5/2012


ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΩ τον συνδυασμό του ΟΧΙ Ακούγεται συχνά πυκνά ότι «αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα θα ήταν παράνομες». Αυτός είναι και ένας γενικός κανόνας. Πότε ισχύει όμως; Ισχύει για όσο καιρό τα κόμματα είναι είτε άνωθεν κατευθυνόμενα και ελεγχόμενα είτε εντελώς ακίνδυνα υπό την έννοια ότι δεν έχουν καμμία απήχηση στο κόσμο. Τότε τι νόημα έχει να ασχολούμαστε με τις εκλογές αν αυτές δεν μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα; Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά προσεγγίζοντας  τις βασικές παραμέτρους του  όλου σκηνικού:  

1.
Το σύστημα του γνωστού κοινοβουλευτισμού αποδεικνύεται ότι δεν έχει και ιδιαιτέρως καλή  σχέση με την αυθεντική Δημοκρατία. Κι αυτό γιατί αρκούν κάποια στελέχη ή ακόμη και ένας ηγέτης - πρόεδρος - αρχηγός  σε ένα κόμμα, για να εκτρέψουν προς τα ΄κει που επιθυμούν είτε το κόμμα είτε την ίδια την κυβέρνηση, επιβάλλοντας την λεγόμενη κομματική πειθαρχία.  

2.
Το αποτέλεσμα των εκλογών μπορεί εύκολα να αλλοιωθεί άρα δεν συντρέχει κανείς λόγος να ασχοληθούμε εφ' όσον κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να το ελέγξουμε. Η αλήθεια είναι ότι όντως κάτι τέτοιο είναι πιθανόν, αν θυμόμαστε τουλάχιστον το πώς το Πασόκ ήρθε 1ο στις εκλογές του 2000 ενώ σε όλα τα προγνωστικά και τα «έξιτ πόλς» και μέχρι  τις πρώτες ώρες αναγγελίας των αποτελεσμάτων η Ν.Δ προηγείτο και μάλιστα με αρκετή διαφορά. Επίσης να θυμηθούμε τις καταγγελίες στην βουλή για σωρεία παρανόμων ελληνοποιήσεων! * Εδώ οφείλει ο κάθε πολίτης να επιτηρεί και να καταγγέλει ό,τι στραβό δει *

3.
Στην πορεία του χρόνου έχει εντυπωθεί το μήνυμα σε πολύ κόσμο «να μην πολυασχολείται με την πολιτική διότι βρωμάει». Αποτέλεσμα αυτού είναι τα μεγάλα ποσοστά αποχής, ακύρων ή λευκών τα οποία όλα λειτουργούν υπέρ του 1ου κόμματος. Από την άλλη μεριά όμως, αυτό δεν στέκεται εμπόδιο για να διεκδικούν την ψήφο του Ελληνικού λαού, άτομα άσχετα με αυτόν. Π.χ. μουσουλμάνοι βουλευτές που έχουν κάθε λόγο να νιώθουν και το εκδηλώνουν εξ' άλλου, περισσότερο Τούρκοι παρά Έλληνες. Ακόμη και Πακιστανοί υποψήφιοι βουλευτές και πολλοί άλλοι, τα ονόματα των οποίων δηλώνουν ότι κάθε άλλο παρά Ελληνικά είναι. Κάτι τέτοιο φαντάζει τουλάχιστον αντιφατικό. Δηλαδή, με ποιο σκεπτικό  όλοι οι προαναφερθέντες κόπτονται να εξασκούν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι (και με ποιο τρόπο το απέκτησαν;) στην Ελλάδα, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΑΠΕΜΠΟΛΟΥΝ!!! Και γιατί αυτοί πολιτεύονται στην Ελλάδα και όχι στις πατρίδες τους; Αν αυτό φαντάζει λογικό παρακαλείται ο αναγνώστης να μην συνεχίσει την ανάγνωση.  

4.
Ο μεγάλος αριθμός των υπαρχόντων αλλά και νεοεμφανιζομένων κομμάτων προκαλεί σύγχυση και βεβαίως υπόνοιες για τις προθέσεις τους. Σαφώς υπάρχουν κόμματα που έχουν και έντιμες προθέσεις και έντιμους ανθρώπους που επιθυμούν το καλό του τόπου. Αυτό όμως δεν αρκεί. Ευχής έργον θα ήταν μία συσπείρωση - σύμπραξη όλων αυτών σε έναν κοινό φορέα. Το γεγονός ότι αυτό δεν επετεύχθη στον μέγιστο βαθμό,  δεν πρέπει ούτε να μας απογοητεύει ούτε να μας αποθαρρύνει. Έπεται και συνέχεια. * Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν έχει απόλυτη εμπιστοσύνη σε τίποτε και σε κανέναν. Εδώ πάλι οφείλει ο κάθε πολίτης να επιτηρεί, να καταγγέλει τεκμηριωμένα ό,τι στραβό δει, καθώς και να συμμετέχει ενεργά για μη μην ξεφύγει το κάθε πατριωτικό κίνημα από τον σκοπό του. Αυτό ισχύει και γενικώς και ειδικώς για το κίνημα του ΟΧΙ. * ΠΡΟΣΟΧΗ! Επειδή το δίπολο «αριστερά - δεξιά» κατ' ουσίαν κατέρρευσε, πολλοί προβάλλουν το δίπολο  «αντιμνημονιακών - μνημονιακών». Αυτό ενδέχεται να είναι άλλη μία παγίδα του συστήματος να συμπαρασύρει σε αντιμνημονιακή ψήφο,  χωρίς αυτό να σημαίνει απαραιτήτως και αντικαθεστωτική ψήφο ή υπέρ των συμφερόντων του λαού! Κατ' ουσίαν το πρόβλημα δεν είναι το ένα ή το άλλο. Στην ουσία το πρόβλημα είναι να αναγνωριστούν και ψηφιστούν αυτοί που προτίθενται να βοηθήσουν να σωθεί η πατρίδα, και συνάμα όλοι οι Έλληνες και όχι αυτοί που καιροφυλακτούν να μας ξεπουλήσουν μια ώρα αρχύτερα... Δηλαδή, η κατάθεση της ψήφου σε οποιονδήποτε εκλογικό συνδυασμό, δεν πρέπει να αναγνωρίζει μόνον το αντιμνημονιακό κριτήριο, αλλά και το πατριωτικό.

5.
Τέλος, όλο και περισσότερος κόσμος αναρωτιέται, «τι θα ψηφίσουμε στις επερχόμενες εκλογές;». Η απάντηση λαμβανομένου υπ' όψιν όλων των ανωτέρω είναι πολύ απλή. ΚΑΝΕΝΑ από τα υπάρχοντα και ευρέως γνωστά και προβαλλόμενα κόμματα. Ψηφίζοντας ένα από αυτά, είναι σαν να κάνει κάποιος το ίδιο πείραμα φυσικής ή χημείας σε ένα εργαστήριο και να περιμένει διαφορετικά αποτελέσματα. Ή το να βλέπει για πολλοστή φορά μία κινηματογραφική ταινία με δυσάρεστο τέλος και να προσδοκά να προκύψει ξαφνικά... «χάπυ έντ». Για οποιονδήποτε στοιχειωδώς σκεπτόμενο λοιπόν, ΟΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΤΕΡΜΑ! Δηλαδή, ΚΑΝΕΝΑ κόμμα το οποίον είτε έχει συμμετάσχει σε κοινοβουλετικά σχήματα είτε αποτελείται κατά κύριον λόγο από στελέχη που έχουν συμμετάσχει και συνεχίζει να χρησιμοποιεί τα ίδια «παλαιολιθικά» επιχειρήματα με την ίδια ξύλινη γλώσσα, δεν έχει πιθανότητα να αλλάξει κάτι. Σημειώνουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο στους υποστηρικτές και στους ψηφοφόρους των κομμάτων, αλλά στην δομή τους και στις ηγεσίες τους. Για όσους αρνούνται να αποδεχτούν κάτι τέτοιο, ας ρίξουν μια ματιά όχι μόνον στις θέσεις αυτών των κομμάτων, αλλά και στην ιστορική τους διαδρομή. Επίσης να ρωτήσουν τους υποψηφίους βουλευτές τους, πόσο σίγουροι είναι βαθιά μέσα τους για αυτά που υποστηρίζουν και τι θα δεχόντουσαν ως επιπτώσεις αν το αναιρούσαν στην πορεία! Ένα πασιφανές και οφθαλμοφανές ότι οι εκλογές αυτές έχουν πολλά ιδιαίτερα και διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις άλλες. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά είναι τόσο μεγάλη η αποδοκιμασία του κόσμου απέναντι όχι μόνον στους εκπροσώπους των δήθεν «μεγάλων» αλλά και στο σύνολο των δοκιμασμένων κομμάτων. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά είναι αμφίβολη η αυτοδυναμία όχι μόνον του ενός αλλά και των δύο σε σύμπραξη. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά μας δίνεται η ευκαιρία να αλλάξουμε με θεσμικό τρόπο κάτι. Μήπως ξεχάσαμε ότι πέρυσι τέτοιον καιρό εν τω μέσω ασμάτων, φασκέλων, αθυροστομιών, κατσαρολικών και λαϊκών γενικών συνελεύσεων ο κόσμος διεκδικούσε το αυτονόητον;;; ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ Αν αναλογιστούμε λίγο τι σήμαινε το ΟΧΙ του 1940 θα διαπιστώσουμε ότι όσοι πολέμησαν, παραμέρισαν  τις όποιες διαφορές τους δηλαδή δεν πολέμησαν ούτε ως φιλομεταξικοί, ούτε ως βασιλικοί, ούτε ως πρώην φιλοβενιζελικοί, ούτε ως αριστεροί. ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ως ΕΛΛΗΝΕΣ! Κι εδώ ακριβώς έγκειται η ιδιομορφία του ΟΧΙ.
  • Δεν έχει κομματική γραμμή πειθαρχίας. Έχει καταφέρει το «ακατόρθωτο». Να συνενώσει χωρίς να απορροφήσει διαφορετικούς φορείς και πρόσωπα και να συγκεράσει διαφορετικές πολιτικές προτάσεις για ένα έναν κοινό σκοπό. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι ιδιαίτερες απόψεις και προτάσεις του κάθε υποψηφίου (ως γνωστόν οι Έλληνες φημιζόμαστε για την ποικιλία τους) δεν δεσμεύουν ούτε υποχρεώνουν κάποιον άλλον να απολογηθεί γι' αυτές. Ο κάθε υπ. βουλευτής ως βουλόμενος έχει και την ευθύνη των λόγων του. Η τελική πρόταση σε οποιοδήποτε επιμέρους θέμα θα αποτυπωθεί με βάση τις εκάστοτε διαμορφούμενες συνθήκες και σε σημαντικά ζητήματα την λαϊκή ετυμηγορία μέσω δημοφηφίσματος. * Αυτό απαντά και στο ερώτημα «μας καλά πώς, ο Παπαθεμελής, με τον Καζάκη ή τον Αϋφαντή» κλπ. κλπ. *
  • Στηρίζεται σε ουσιώδη και βασικά προτάγματα και δεν υπεισέρχεται σε διχαστικές λεπτομέρειες. Αυτό που προέχει είναι να σώσουμε το «καράβι» από το βούλιαγμα και τα υπόλοιπα έπονται. Π.χ. Η αποπομπή του χρέους είναι κοινό ζητούμενο, όπως και η ανεξαρτησία της Εθνικής μας οικονομίας. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ. Το αν είναι σωστό ή λάθος όμως, να παραμείνουμε στο Ευρώ και για πόσο διάστημα, ή να πάμε αμέσως στην Δραχμή δεν είναι κάτι το οποίον επείγει, ούτε μπορούν οι υποστηρικτές της μίας ή της άλλης άποψης να το προτείνουν με μεγάλη πιθανότητα αποδοχής και απόλυτη βεβαιότητα. Στην περίπτωση αυτή, ας μεριμνήσουμε πρώτα για την εξασφάλιση της αγροτικής παραγωγής, την ενδυνάμωση της παραγωγικότητας τουλάχιστον σε επίπεδο μικρομεσαίων επιχειρήσεων και όταν υπάρξουν σαφή δεδομένα και άρτια πληροφόρηση του λαού, μπορούμε να αποφασίσουμε ακόμη και μέσω δημοψηφίσματος.
  • Προτείνει και δρομολογεί την Σύγκλιση Λαϊκής Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης με σκοπό να διαμορφωθεί και να εγκριθεί από τον Ελληνικό λαό ένα πραγματικά Δημοκρατικό Σύνταγμα προτού προλάβουν άλλοι «αναθεωρητές» να απαλείψουν ίσως και το 120ο άρθρο του.
Αν εφαρμοστούν οι σαρωτικές προγραμματισμένες αντιλαϊκές πρακτικές από την επαύριο των εκλογών δεν θα αφήσουν ανεπηρέαστο κανέναν. Καλούνται λοιπόν όλοι οι Έλληνες και Ελληνίδες να αναλογιστούν, τι καλό μπορούν να πράξουν και να επιφέρουν, εξασκώντας το μοναδικό δημοκρατικό δικαίωμα που τους δίνεται για μία και μοναδική φορά εντός μιας περιόδου 4 ετών, χρησιμοποιώντας το με μοναδικά κριτήρια την διάσωση του τόπου, το μέλλον τους και το μέλλον των παιδιών τους. http://www.epam-hellas.gr/Deltia_typou/743 και http://papathemelis.blogspot.com/ (Τηλ. 2103314314)  

ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 6/5/2012 ΨΗΦΙΖΩ τον συνδυασμό του ΟΧΙ
ΣΕΡΕΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ (Β' ΑΘΗΝΩΝ)


Σχόλια (6)
  • Αντώνιος Εμπεδοκλής  - Εθνικά θέματα
    Αλήθεια, ο Καζάκης και ο Παπαθεμελής, εχουν τοποθετηθεί για τα εθνικά θέματα οπως πχ το Σκοπιανό, το μεταναστευτικό, το προξενειο Κομοτινής κλπ;;;
  • ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ
    Το βασικό σκεπτικό του ΕΠΑΜ και του ΟΧΙ στο 1ο λεπτό
    http://www.youtube.com/watch?v=EKhDvkmitnI&feature=player_embedded

    ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ 100 ΠΡΩΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
    http://www.seisaxthia-epam.blogspot.com/2012/04/100.html
    Το βασικό πρόταγμα στην 25η παράγραφο:
    Προκήρυξη εκλογών για Συντακτική Εθνοσυνέλευση με ευρύ μέτρο εκπροσώπησης του ίδιου του λαού και με μοναδικό σκοπό τη σύνταξη και ψήφιση νέου Δημοκρατικού Συντάγματος.

    Ειδικώς για τα ερωτήματα. Ο Παπαθελής: το "αμερικανικό ξεσάλωμα" για το όνομα της ΠΓΔΜ "στόχο έχει τον ελληνισμό "http://news.pathfinder.gr/greece/politics/133166.html

    ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ http://papathemelis.blogspot.com/2012/04/blog-post.html
  • Αντώνιος Εμπεδοκλής
    1. Ο Καζάκης (τον οποίο ο Παπαθεμελής δεχεται σε συνεργασία), εχει τοποθετηθεί στα εθνικά θεματα,ή θα λεει άλλα μετα τις εκλογες προφασιζόμενος τη μη-τοποθετησή του προεκλογικά;

    2. Γιατι ο Παπαθεμελής μιλάει τωρα ενω πριν που καθόταν στην ποδιά του πασοκ σιωπούσε, οπως κανει και ο Καμμενος; Και δε μιλαω για μερικες τοποθετήσεις που εγιναν πριν απο 5+ χρονια, γιατι παρομοιες εχουν κανει ανα καιρούς και ο Βορίδης, και ο Κωλοτούμπας και ο Αδωνις... Σημασία εχει γιατί δεν μίλούσε οταν ειχε βολευτεί σε έδρα με το πασοκ. Τι μας προστατεύει απο το να κατσει και να κλείσει το στόμα του αν ανέβει σε βουλευτική εδρα ξανα;

    3. Και τι κανει το ΕΠΑΜ διαφορετικό από αλλα πατριωτικά κινήματα οπως το ΠΑΜΕΤ, το ΣΕΕ ή τη Χρυση Αυγή; Γιατι κανεις να ψηφίσει παπαθεμελή οταν υπαρχουν κι αλλα πατριωτικα κινήματα τα οποία εχουν ιδιες ή και πιο σκληροπυρηνικα πατριωτικες θεσεις στα εθνικα θεματα;
  • Θέσπης
    Αγαπητέ Εμπεδοκλή, θα δώσω εν συντομία ορισμένες απαντήσεις στα ερωτήματά σου:

    1. Τα εθνικά θέματα που επείγουν προς άμεση επίλυση αυτή τη στιγμή είναι η μονομερής άρνηση του χρέους, η επανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας και οι παραπομπές σε δίκες αυτών που υπέγραψαν για την "αμετάκλητη και άνευ όρων παράδοση της εθνικής κυριαρχίας". Σ’ αυτά τα ζητήματα έχει τοποθετηθεί επανειλημμένα ο Καζάκης, ήταν μάλιστα ο ΠΡΩΤΟΣ που τα έθεσε δημοσίως και μάλιστα με έμφαση. Δεν υφίσταται επομένως θέμα "μη-τοποθετησής του προεκλογικά" (όπως χαρακτηριστικά γράφεις).

    2. Δεν μπορώ να ξέρω γιατί ο Παπαθεμελής "μιλάει τώρα ενώ πριν σιωπούσε", το εκτιμώ ωστόσο το ότι τολμάει να μιλήσει τώρα ανοιχτά. Αν όμως έχεις αμφιβολίες γι αυτόν, το θέμα είναι απλό: Μην τον "σταυρώνεις" στο ψηφοδέλτιο! Δώσε την προτίμησή σου π.χ. στον στρατηγό Γεώργιο Αϋφαντή (αν ψηφίζεις στην Α΄ Αθηνών), στον Γιάννη/Ευρύμαχο Σερέτη ή στον Γιώργο Ιεροδιάκονο κλπ αν ψηφίζεις στη Β’ Αθηνών, για να αναφέρω μόνον κάποια ονόματα του ευρύτερου ελληνοπρεπούς χώρου που μετέχουν ενεργώς στο συνασπισμό του ΟΧΙ (εδώ http://www.seisaxthia-epam.blogspot.com/2012/04/blog-post_978.html θα βρεις τα ονόματα των υποψηφίων σε όλη την Ελλάδα), ή ακόμη και στον ίδιο τον Δημήτρη Καζάκη.

    3. Το ΕΠΑΜ κάνει πολλά "διαφορετικά" από οποιονδήποτε άλλον αλλά δεν μου επιτρέπει ο χρόνος και ο χώρος να τα αναπτύξω. Το youtube βρίθει από δεκάδες ομιλίες του Καζάκη ανά την Ελλάδα, κάνε τον κόπο ως ενεργός πολίτης να αφιερώσεις λίγο χρόνο και θα καταλάβεις τι εννοώ.
    Όσο για τον Παπαθεμελή, είπαμε, μην τον "σταυρώνεις" αλλά δώσε την προτίμησή σου σε όσους εσύ θεωρείς άξιους πατριώτες του ψηφοδελτίου του ΟΧΙ.

  • Αντώνιος Εμπεδοκλής
    1. Δηλαδή η ΑΟΖ δεν ειναι επειγον εθνικό θέμα;
    Η συνεργασία Ισραήλ - Κύπρου δεν ειναι εθνικό θεμα;
    Οι προκλήσεις στην Κομοτινή δεν ειναι μείζον εθνικό θέμα;
    Το κυριότερο εθνικό θέμα της μουσουλμανικής εισβολής λαθρομεταναστών δεν ειναι άμεσο και μειζον εθνικό ζήτημα;
    Σε αυτα γιατι ο Καζακης δεν εχει παρει θεση; Ποιος με διαβεβαιωνει οτι μετα τις εκλογές δε θα το γυρίσει στην κλασσική ανθελληνική πολιτική της αριστεράς, και θα μας κυβερνά μια κυβέρνηση αντιφάσεων και διχόνοιας;

    2. Αν εκτιμας οτι ο παπαθεμελής μιλαει τωρα, γιατι δεν εκτιμάς και τον Καμμενο που κανει το ίδιο και πιο έντονα μαλιστα;

    3. Και ποιος χρηματοδοτεί τις ομιλίες του Καζάκη και του Παπαθεμελή και τις προεκλογικες τους καμπάνιες; Οι μισθοί που παιρνανε τοσα χρονια σαν βουλευτές εις βαρος του Εθνους; Αλλα στην σημαντικότερη ερώτηση μου απαντάς με γενικότητες και παραπέμπεις σε βιντεοσκοπημενες ομιλίες και συνεντευξεις.

    Γενικά δεν διαφωνώ με την εξωτερική πολιτική του Παπαθεμελή και την οικονομική πολιτική του ΕΠΑΜ. Αλλα ενα κόμμα που θα κυβερνήσει πρέπει να εχει ΔΗΛΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ!!

    4. Στην επικείμενη συνεργασία του ΕΠΑΜ με τον ΣΕΕ εμαθα οτι ο καζάκης πρότεινε να παραιτηθεί της αξίωσης της αμεσης αποχωρησης απο το Ευρώ. Δηλαδή εναν απο τους 2 βασικούς αξονες της πολιτικης του ΕΠΑΜ. Ειναι δυνατόν να ψηφίσω καποιον ο οποίος θεωρεί τοσο ευτελή εναν απο τους 2 βασικους αξονες της πολιτικής του θέσης;

    Τα μονα σημεια στα οποία διαφωνώ ειναι απο τη μεριά του Παπαθεμελή η επιμονή στην φαύλως ερμηνευόμενη ελληνοορθοδοξία (μιας και το ζητημα ειναι προσωπικής αντίληψης, προσωρινώς το παραβλέπω υπερ Πατρίδος), και κυρίως απ την μεριά του Καζάκη, την αμεση εξοδο απο το ΕΥΡΩ. Τοσο η παραμονή οσο και η άμεση εξοδος ειναι λάθος κινήσεις που θα οδηγησουν τη χωρα σε χειρότερη φτώχεια. Και αν δεν υπαρξει πατριωτική και μονοπρόσωπη ηγεσία (δηλαδή ΕΝΑΣ και ΗΓΕΤΗΣ) να επιβαλλει αλλαγες στον κακομαθημενο τροπο ζωης του νεοελληνα οταν θα επελθει η πείνα (ειτε απο υπερχρονη παραμονή στο ΕΥΡΩ είτε απο αμεση αποχώρηση απο αυτό), τότε το κρατος και το Εθνος θα διαλυθούν ολοκληρωτικά. Τοτε τι θα λεμε; «Παλι μας πιασανε κορόϊδα»; Αργά θα ειναι τοτε για μετάνοιες...

    Μιλήστε μου με λογική και επιχειρήματα. Μην προσπαθειτε να με πεισετε δια του συναισθήματος. Σε αυτό εχω αποκτήσει ανοσία πια.
  • ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ
    Φίλε Αντώνη. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των "πολιτικών" τις τελευταίες τουλάχιστον δεκαετίες έχει το ταλέντο, την ροπή αλλά και την προτροπή από την καθεστηκυϊα νοοτροπία να μεταστρέφεται και να "κωλοτουμπιάζει" θέσεις και προθέσεις. Οπότε όσα λες κανείς δεν μπορεί κανείς να σε διαβεβαιώσει ή να σε πείσει χωρίς επιφυλάξεις ότι είναι αδύνατον να συμβούν.

    Όμως έχει τεράστια διαφορά η αλλαγή και αναθεώρηση στον τρόπο και στα μέσα από την αλλαγή στον ΣΚΟΠΟ.
    Αν ο σκοπός μας είναι να πάμε από την "Αθήνα" στην Θεσσαλονίκη" δηλαδή από τον πρωθυπουργικό κονοβουλευτισμό στην αυθεντική δημοκρατία με συμμετοχή των πολιτών μπορεί ο καθένας να πει την άποψη του. Π.χ. δια ξηράς (επανάσταση), δια θαλάσσης (πολιτική παιδεία) ή δια αέρος (εκλογές). Αν λοιπόν κατά την διαδρομή μας στην ξηρά συναντήσουμε έναν βράχο να μας κόβει τον δρόμο γιατί να μην κάνουμε μια μικρή παράκαμψη;;;

    Η ίδια λογική ισχύει και για την Οικονομική Ανάκαμψη σε σχέση με το Ευρώ. Αν βολεύει η παραμονή μας για κάποιο διάστημα ή όχι, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε από τώρα. Άρα δεν συνιστά υποχώρηση συνιστά αλλαγή τρόπου πλεύσεως.
    Στην περίπτωση του ΣΕΕ ενώ έχουν πολύ συγκροτημένες και σε γενικές γραμμές σωστές θέσεις έχουν αποκλείσει πρώην πολιτικούς.Αυτό δεν είναι απαραιτήτως καλό ή κακό. Γιατί; Διότι δεν εμπεριέχει ποιοτικό κριτήριο. Αν δηλαδή το 99% των πολιτικών ήταν ακατάλληλοι, δεν θα μπορούσε το 1% να είναι κατάλληλοι; Έχοντας τους απορρίψει εξ' αρχής και αμετακίνητα μήπως δημιουργεί κόκκινες γραμμές χωρίς νόημα; Να το πω αλλιώς. Αν την στιγμή που σβήνουμε την φωτιά έρθει και ο γείτονας με τον οποίο είμαι τσακωμένος τι θα του πω "φύγε";;; Θα μπορούσε ίσως να ζητηθεί γραπτή και ρητή δέσμευση ειλικρίνειας.

    Πριν μερικά χρόνια κανείς δεν διανοείτο καν να κατέβει στις εκλογές και να τονίσει εθνικά ζητήματα, ή να καταγγείλει ευθέως το παιχνίδι που παιζόταν. Επιπλέον οι περισσότεροι ήταν όχι μόνον απογοητευμένοι αλλά και αηδιασμένοι από τα στημένα ή στενοκέφαλα κομματίδια (συλλόγους, οργανώσεις κλπ.) που το καθένα τράβαγε τον δρόμο του και είχε τον χαβά του.

    Σήμερα έχουμε μια ευκαιρία. Και σημειωτέον είναι πολύ πιο δύσκολο και θα βρεθεί σε πολύ πιο δεινή θέση αυτός που θα το διανοηθεί να το κωλοτουμπιάσει.

    Αυτό που πρέπει να αντιληφθούμε είναι ότι ο μόνος τρόπος να διατηρηθεί ένα ρεύμα προς τον σκοπό του είναι η ενεργή συμμετοχή των πολιτών. Αν αντιληφθούν κάτι στραβό είτε από λάθος είτε από σκοπιμότητα, οφείλουν να το καταγγείλουν και να πιέζουν για να επέρχεται αποκατάσταση. Μόνον έτσι το ΟΧΙ ως φορέας που "κατάφερε το ακατόρθωτο" να κάνει να συμπορευτούν διαφορετικά πρόσωπα και ιδεολογίες θα έχει επιτυχία.
Για την ανάρτηση σχολίων πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Ιστοχώρου.
Τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη κάντε απλά την Είσοδο σας στον Ιστοχώρο.
Για την σωστή αναγραφή του πλήρους ονόματος σας επεξεργαστείτε το Προφίλ Χρήστη.
Τα σχόλια θα εξετάζονται από τον διαχειριστή πριν την δημοσίευση τους ως προς την τήρηση των Όρων Λειτουργίας του Ιστοχώρου.
comments
 

Newsletters

Κατάλογοι Ενημέρωσης με email (Newsletters):
Τα στοιχεία που δίνετε είναι για αποκλειστική χρήση του schizas.com και δεν δίνονται σε κανέναν άλλο φορέα ή πρόσωπο.

Στην ίδια Κατηγορία

Ελλάς

Συνδεθείτε Εύκολα!

Συνδεθείτε εύκολα με τα Κοινωνικά σας Δίκτυα:

Powered by OneAll Social Login

Ενισχύστε την Πύλη Ιάσωνος

Στηρίξτε τον Ιστοχώρο και Τηλεόραση schizas.com. Η δική σας ενίσχυση είναι απαραίτητη.

Δωρίστε:
Νόμισμα
 EUR
Ποσό